حس بویایی

حس بويايي همسرتان را از آن خود کنيد …..

حس بويايي همسرتان را از آن خود کنيد .....
حس بويايي همسرتان را از آن خود کنيد .....

خيلي از مردها به بعضي بوهاي خاص حساس هستند و در واقع، شايد راهي که مي‌توانيد به مرد مورد علاقه تان نزديک شويد، از راه دلش نباشد و از راه بيني او باشد.

در اين مقاله ايده‌هاي مختلف مجذوب کردن حس بويايي مردها را به شما معرفي مي‌کنيم. براي اين منظور به خاطرات دوران کودکي، رايحه غذاهاي مورد علاقه و عطرهايي که براي خود يا شما مي‌پسندد اشاره مي‌کنيم.

براي همه ما بوهاي خاصي است که احساس امنيت و شادي را در ما زنده ميکند: اين رايحه ميتواند بوي چمن باران خورده، نان تازه، يک صابون خاص، يا بوي لباس هاي خيس باشد.

از بوي چه غذاهايي خوشش مي‌آيد و خوشش نمي آيد؟

ممکن است يک شب با او غذا پخته باشيد يا در رستوران بوي پنير يا گياهاني با بوي تند را استنشاق کرده باشيد. بايد به واکنش او توجه کنيد. آيا او مجذوب بوي غذاهاي خاصي مي‌شود يا از آنها بدش مي‌آيد؟

از او بخواهيد واکنشش را براي شما توصيف کند. اين رايحه مي‌تواند رابطه اي با دوران کودکي او، معشوق قديمي، يا يک موقعيت شاد يا بد قديمي داشته باشد.

مثلاً اگر متوجه شديد که همسرتان به بوي وانيل تمايل دارد، مي‌توانيد دنبال عطري براي خودتان بگرديد که با رايحه وانيل باشد. يا دسرهاي خوشمزه وانيلي براي او درست کنيد.

 

چه بوهايي دور و برش وجود دارد؟

حتي اگر مثل کارآگاه‌ها همه منزلتان را براي پيدا کردن بو و عطرهاي مورد علاقه‌اش زير و رو نکنيد، هنوز هم مي‌توانيد با دقت به جزئيات زندگي روزمره‌اش، بوهاي مورد علاقه او را پيدا کنيد. ببينيد براي شستن لباسهايش از چه پودري استفاده مي‌کند؟

حمام خانه بهترين نقطه براي پيدا کردن بوهاي مورد علاقه اوست. صابون و شامپويش را بو کنيد. کرم مرطوب کننده اش را هم همينطور. آيا بوي خاصي را پيدا مي‌کنيد که در همه آنها مشترک باشد؟

افترشيو يا ادکلنش هم مي‌تواند روشن‌ترين نشانه بوهايي باشد که دوست دارد. از اين گذشته، اگر او از اين بو براي روي صورت و بدنش استفاده مي‌کند، پس مطمئناً اهميت ويژه اي برايش دارد.
رايحه زنانه:

يادتان باشد، طرفتان همانقدر که از بوي عطر خودش لذت مي‌برد، مطمئناً بوي عطر شما هم اهميت زيادي برايش دارد. خيلي از مردها در مورد بوي شما خيلي رک هستند و نظرشان را راحت به شما مي‌گويند. دقت کنيد و به نظري که درمورد عطرتان مي‌دهد خوب توجه کنيد. اگر وقتي بغلتان کرده است با حس خوبي مي‌گويد، “واي، تو فوق العاده اي”، مطمئن باشيد که بهترين عطر را براي خودتان انتخاب کرده ايد.

با دقت به اولويت‌ها و علايق بويايي طرفتان مطمئن باشيد که نتيجه خوبي عايدتان مي‌شود.

اگر بعضي بوهاي خاص که در خانه اش يا جايي در زندگيش پيدا کرده‌ايد را برايش زنده کنيد مطمئن باشيد از اينکه شما را در زندگي خود دارد بي نهايت احساس خوشبختي مي‌کند.

البته قدرت بويايي را نبايد در محوطه خانه او منحصر کنيد. بايد بوهايي را که بيشترين تاثير را روي او دارند پيدا کنيد و اين بوها را روي پوستتان، در آشپزخانه و در اتاق خوابتان در معرض توجه اش قرار دهيد و مطمئن باشيد که او را بيش از پيش مجذوب خودتان خواهيد کرد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *