خانم ها رعایت کنند

به مردی که سر راهتان قرار گرفته، در صورتی که علاقه پیدا کرده اید، این احساس را نشان دهید که شما او را درک کنید و به احساساتش احترام بگذارید.

با روح و قلب او ارتباط برقرار کنید، تا به مرد ثابت شود که تنها شما می توانید او را خوشبخت کنید. چنانچه به مردی ثابت شود که شما تنها رابط روحی او هستید، سراغ کس دیگری نمی رود.

غرور های کاذب و بیجای خود را کنار بگذارید و به جای آن، اعتماد به نفس خود را تقویت کنید، یعنی اگر به کاری یا چیزی تمایل دارید، صراحتاً آشکارش سازید. در غیر این صورت اگر تمایل ندارید، می بایستی که قدرت «نه» گفتن را شجاعانه در خود باور سازید، خلاصه خجلاتی نباشید که صحبت از همه عمر و آینده شما است!

شنونده ی خوب باشید و با پرحرفی های خود، طرف را خسته نکنید، به او فرصت دهید تا احساسش، اهدافش و افکارش با شما سخن بگوید، مگر این که خودش ازشما بخواهد که از خودتان بگویید، دراین صورت، باز هم به حداقل گفتار، قناعت کنید.

از مطالبی سخن بگویید که مورد علاقه اوست. مثلاً از او درباره کارش، یا سرگرمی هایش صحبت کنید و کمتر از خدتان بگویید.

مردان، مثل زنان فکر نمی کنند، به تفاوت های رفتاری زنان و مردان بیشتر توجه کنید تا به اصطلاح، رگ خواب او را به دست آورید! یادتان باشد، مطیع محض بودن، با اندیشیدن، فرق می کند. اگر در ابتدای آشنایی، هر چه می گوید مورد قبول شما واقع شود و در بست بپذیرید، دیگر برای دست یابی به شما از خود نشان نمی دهد.

به مردان ثابت کنید که «رفیق راه» هستید و این مهم میسر نمی شود مگر سعی کنید خودتان باشید! رفیق راه بودن با تسلیم محض بودن فرق دارد. حسن نیّت زیادی،گاهی باعث دردسر می شود، شما نباید بیش از حد بخشنده باشید، در همه موارد کوتاه نیایید، به خصوص اگر از کوتاه آمده بعداً پشیمان می شوید .حرف شنو باشید، ولی بدون چون و چرا و بدون دلیل، حرفی را قبول نکنید. اگر خیلی مطیع باشید، بعضی از مردها به جای این که از حسن ظن شما اسقبال کنند، از شما فراری می شوند و پیش خود خیال می کنند که در کارتان ایرادی وجود دارد.

صادق باشید، صادق باشید و باز هم صادق باشید! یعنی به خودتان متکی باشید، خودتان باشید و برای خود واقعی تان ارزش قائل شوید. با صداقت، به همه جا می توان رسید. برای اینکه «چه خواهد شد» نگرانی به خود راه ندهید که نتیجه خوبی در بر ندارد.

عشق باید خود جوش، واقعی، اسرار آمیز، خیال انگیز و صادقانه باشد. شیوه های تصنعی، مثل: تراشیدن رقیب برای، تحریک حس حسادت او، استفاده از نفوذ فامیلی، یا سایر راه های متظاهرانه، کارساز نیست. سهل است غلباً باعث خرابکاری می شود.

هر وقت از او خداحافظی می کنید باید این احساس را به او داده باشید که از خودش خشنود شده باشد. بنابراین سعی کنید او را همیشه با خودش آشتی بدهید. پس نه تنها از او مچ گیری نکنید بلکه از وصیت و نصیحت بپرهیزید! در ملاقات های اولیه، از خودتان کمتر چیزی بگویید، مخصوصاً دائم از پدر، مادر و فک و فامیل خود حرف نزنید! گاهی در سکوت دنیا مطلب نهفته است، پس تا می توانید حرف نزنید، مگر حرف هایی که از احساس عواطف واقعی شما سرچشمه گرفته باشد.

هرگز خودنمایی و جلب توجه ی تصنعی نکنید، فقط سعی کنید خودتان را همانطور که هستید جلوه دهید. مخصوصاً بیش از حد آزایش نکنید، مردان از زنان جلف و عروسکی خوششان نمی آید. آنان این گونه زنان را بیشتر برای خوش گذرانی انتخاب می کنند. سادگی بهترین سلاح است.

وقتی از او جدا می شوید، نخواهید که حتماً به شما تلفن بزند هم چنین تاریخ ملاقات بعدی را شما تعیین نکنید. یک تلفن زیادی از طرف شما، ممکن است گاهی همه چیز را خراب کند. هرگز شتاب و عجله به خرج ندهید، بگذارید همه چیز سیر طبیعی خود را داشته باشید مردان برای تصمیم گیری و اقدام ثطعی نیاز به زمان دارند. هیچ وقت فکر منفی به خودتان راه ندهید و یا مثلاً ممکن است تلفن نزند یا دیگر خبری از هم نداریم و غیره. بعد از خداحافظی نیز سعی کنید به ارزشهایی که از او دیده اید فکر کنید.

همیشه در دسترس نباشید! دوری، دوستی می آورد! یاد بگیرید که گاهی جواب رد بدهید، به خصوص وقتی که کار مهمی دارید. مردها از چیزی که به سختی به دست می آورند بیشتر خوششان می آید و برایش احترام بیشتری قائلند، همیشه نباید خود را حاضر و آماده، و قابل دسترس نشان بدهید.

اگر به او علاقه پیدا کرده اید، نباید ترس داشته باشید که او را از دست بدهید، این ترس، هیجان ها، دغدغه ها و نگرانی هایی در شما به وجود می آورد که ممکن است روی روابط شما و مرد دلخواهتان تأثیر بد بگذارد.

اگر از آشنایی شما مدتی می گذرد، سعی کنید بیش از حد، ایثار نکنید، ایثار زیاد اگر یک طرفه باشد و مخصوصاً طرف قدر آن را نداند، ایثار کننده را دچار خشم می کند، پس بی جهت، زیادی از خودتان مایع نگذارید!

اگر طرف شما کاری کرد که خلاف نزاکت و آداب دوستی است، کوتاه نیایید! حتماً جلوی او موقرانه بایستید و خود را دست کم نگیرید. اگر یک بار، رفتار بدش را تحمل کردید، دیگر برای شما احترام زیادی قائل نخواهد شد.بگذارید هر طور می خواهد بشود، بالاترین خطر، آن است که همه چیز به هم بخورد، در این صورت، بهتر از آن است که همه چیز غلط پیش برود. اجازه ندهید کسی به شخصیت شما بی احترامی کند.

بیش از حد، بخشنده و مهربان نباشید، مگر در مواقع کاملاً ضروری. مرد را عادت نیدهید که احساس کند شما « طرفی» هستید که همیشه، همه چیز را می بخشد. او را عادت ندهید که آشتی، همیشه از طرف شماست.

به او ثابت نکنید که دیوانه اش هستید! فقط با صمیمیت نشان دهید که واقعاً به او علاقه مندید زنانی که به مردان ثابت می کنند که دیوانه آنها هستند غالباً مورد سوء استفاده قرار می گیرند. حد و اندازه را نگه دارید.

حسادت نکنید، حسادت، نابود کننده رابطه هاست، حسادت گورستان عشق است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *