رفع مشکل زیرنویس فارسی

دانلود نرم افزار اصلاح زیرنویس های فارسی ناخوانا (Persian Subtitle Fixer) – حل مشکل زیرنویس

آیا زیرنویس فیلم شما نیز ناخوانا نمایش داده می شود؟ مثل : ÎÓÊà Õìä ÇÔ Úãç Ì ÈÂñç åÇíí برای حل مشکل زیرنویس این مطلب را بخوانید.

کافی است برنامه زیر را دانلود کرده و فایل زیرنویس مشکل دار را با موس گرفته و داخل برنامه رها کنید تا فایل اصلاح شده کنار آن ایجاد شود.

دانلود نرم افزار اصلاح زیرنویس ناخوانا:

persian.subtitle.fixer

کار با این نرم افزار کم حجم (۱۲۷ کیلوبایت) تبدیل فایل های زیرنویس ansi به UTF تنها با کشیدن و رها کردن می باشد.

تصور کنید فیلمی را دانلود کرده‌اید و به دنبال آن، زیرنویس فارسی مربوط به فیلم را نیز تهیه و دریافت می‌کنید اما هنگام مشاهده، همه چیز آن‌طور که انتظار دارید نیست! و نوشته ها به شکل علائم عجیب و غریب (ÎÓÊà Õìä ÇÔ Úãç Ì ÈÂñç åÇíí) به نمایش در می آیند. قطعا این اتفاق برای خیلی از شما پیش آمده که نمایش زیرنویس فایل‌های با فرمت SRT در سیستم‌تان همراه با مشکل بوده است.

رفع مشکل زیرنویس فارسی
رفع مشکل زیرنویس فارسی

دلیل این اتفاق به تنظیمات یونیکد و زبان موجود در سیستم عامل شما مربوط می‌شود و اصولا یکی از راه‌حل‌ها، فارسی کردن زبان کلی سیستم عامل نصب شده روی کامپیوتر کاربر است اما بنا به دلایلی ممکن است نتوانید (و یا نخواهید) زبان سیستم خود را به فارسی تبدیل کنید.

بسیاری از راه حل هایی که برای این منظور استفاده می شوند، اصولا همگی دارای بیش از دو یا سه مرحله جهت دریافت خروجی نهایی هستند و در صورتی که بخواهید بیش از یک فایل زیرنویس را اصلاح کنید، باید زمان زیادی را صرف این کار نمایید.

برنامه جهت اجرا به نصب بودن برنامه های Microsoft .NET Framework و Microsoft Visual C++ Redistributable در سیستم نیاز دارد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *