تمرین هایی موثر برای تقویت و بزرگ کردن سینه ها

تمرین هایی موثر برای تقویت و بزرگ کردن سینه ها

تمرین هایی موثر برای تقویت و بزرگ کردن سینه ها
تمرین هایی موثر برای تقویت و بزرگ کردن سینه ها

اکثر خانمها دوست دارند که سینه هایشان را بزرگتر کنند. شاید شما هم یکی از آنها باشید.  

فایده ورزش، ایجاد تصور سینه هایی سفت و برجسته و شکافی عمیقتر، به کمک تقویت عضلات زیر سینه ها است.

با انجام دادن تمرین هایی که در ذیل آمده است می توانید سینه هایی سفت؛ زیبا و بزرگتر داشته باشید.

الف. در حالیکه یک توپ بدنسازی را هم ارتفاع شانه هایتان روی دیوار گرفته اید، به فاصله ۳ تا ۴ فوت (۹۰ تا ۱۲۰ سانتیمتر) از دیوار بایستید.

ب. به آرامی آرنجهایتان را خم کنید و سینه را به توپ نزدیک نمایید. بلند شدن پاشنه ها از زمین، ایرادی ندارد. با انقباض عضلات سینه و صاف کردن دستها به وضعیت شروع بازگردید. این حرکت ۱۰ تا ۱۲ بار تکرار شود.

کشش سینه

با بالاتنه ای صاف، دو زانو بنشینید و دستهایتان را پشت سر قفل کنید. به آرامی شانه هایتان را آنقدر عقب بکشید که در سینه هایتان احساس کشیدگی نمایید. به اندازه سه بار تنفس مکث و حرکت را دوباره تکرار کنید.

 

نوسان روی دست

الف. دستهایتان را دقیقا زیر شانه ها و بفاصله ۶ اینچ (۱۵ سانتیمتر) از یکدیگر روی یک پله بدنسازی بگذارید. آرنجها را صاف کنید و پاهایتان را آنقدر عقب ببرید که از سر تا پاشنه هایتان در یک امتداد قرار بگیرند.

 

ب. دست چپ را بلند کنید و بفاصله ۶ تا ۱۰ اینچی (۱۵ تا ۲۵ سانتیمتر) سمت چپ پله بگذارید. وزنتان را به همین طرف متمایل نمایید و دست راست را بردارید و کنار دست چپ بگذارید. به وضعیت شروع بازگردید؛ ابتدا دست راست و سپس دست چپ را روی پله بگذارید. اکنون عکس همین اعمال را سمت راست پله انجام دهید. مجموع حرکتهای سمت چپ و راست را یک تکرار حساب کنید. این تمرین را ۱۰ تا ۱۲ بار تکرار نمایید.

هرگز …

 

… باسنتان را بلند نکنید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *