كرم هاي شب

کرم های شب

کِرِم شب

کرم های شب
کرم های شب

گام بعدی در برنامه ی روزانه مراقبت از پوست، استفاده از کرم های شب و کرم های بدن است. اگر شما بالای سی سال سن دارید، شکی نیست که اولین علائم افزایش سن در پوست شما پدیدار شده اند. چروک های خفیف، خطوط باریک و علائم کشیدگی و ترک خوردگی در پوست ممکن است موجب نگرانی شما شود. اگر می خواهید وزن کم کنید و یا چاق تر شوید، شکی نیست که پوستتان آسیب می بیند. (بهترین کار این است که یک بار به وزن متعادل و ایده آل برسید و برای همیشه آن را ثابت نگه دارید.) با رسیدن به این سن ممکن است پوست شما مانند گذشته سفت و محکم نباشد و به تدریج متوجه تشکیل کیسه هایی در زیر چشم خود شوید.

در عین حال که موارد بالا می توانند موجب نگرانی شما شوند نکته ی مثبت این است که با استفاده از الاستین پوست می تواند دوباره حالت طبیعی خود را باز یابد.

الاستین ماده ای است که به طور طبیعی توسط پوست تولید می شود و از حدود سن ۲۵ سالگی شروع به کم شدن می کند. متخصصین پوست در فرانسه سال ها بر روی این مسئله تحقیق کرده اند و نتیجه گرفته اند که کرم های حاوی الاستین بهترین کشف برای مبارزه با پیری پوست هستند.

در این جا بد نیست به بعضی نتایج استفاده از الستین اشاره کنیم:

۱-کاهش ترک های ناشی از کشیده شدن پوست.
۲- جلوگیری از ترک خوردگی پوست بدن در طی دوران بارداری.
۳-سفت و محکم کردن گردن پوست، قسمت داخل ران ها، سینه ها و بالای بازوها.
۴- کم کردن میزان چروک های اطراف چشم، لب بالایی و گوشه های لب.
۵- ناپدید کردن کیسه های زیر چشمی (تورمی که در اثر افزایش سن در اطراف چشم ایجاد می شود).
برای خانم های بالای چهل سال و یا جوان تر که غب غب دارند، استفاده از الاستین همراه با ورزش های مخصوص گردن پیشنهاد می شود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *