X

حمایت از ما با یک کلیک:

آشپزخانه را در ۶ حرکت برق بیندازید

آشپزخانه را در ۶ حرکت برق بیندازید

نظافت آشپزخانه

هیچ‌چیز به اندازه تماشای یک آشپزخانه به‌هم ریخته و کثیف و ظرف‌های نشسته شام، صبح شما را خراب نخواهد کرد. به جای این‌که صبح با یک آشپزخانه کثیف مواجه شوید، می‌توانید با کمی حوصله و داشتن یک برنامه مناسب با صرف کمترین وقت، آشپزخانه را در شب مرتب کنید تا روز بعد را بهتر شروع کنید و برای کارهای همان روز وقت کم نیاورید.

۱- برای شروع تمام ظرف‌های کثیف را در سینک بگذارید و روی آن‌ها آب داغ بریزید. با این روش هیچ ماده غذایی روی ظروف خشک نمی‌شود و شما می‌توانید خیلی راحت‌تر آن‌ها را بشویید.

۲- برای پختن شام کلی وسیله روی کابینت‌ها یا اوپن آشپزخانه گذاشته‌اید. تخته برش، غذاساز، کاسه، رنده یا خیلی چیزهای دیگر. آن‌ها را به جای خودشان منتقل کنید و با این روش روی کابینت‌ها را مرتب کنید. در انتها روی کابینت‌ها را دستمال بکشید.

۳- غذایی که از شام باقی مانده را در همان دیس یا قابلمه‌ای که آن را سرو کرده‌اید در یخچال نگذارید. آن را در ظرف‌های کوچک‌تر بریزید و در یخچال نگه‌دارید تا غذاهای نیم‌خورده منظره یخچال شما را به هم نریزند.

۴- اگر گاز زیاد کثیف نشده یک دستمال مرطوب بردارید و با آن گاز را پاک کنید. گاز هنوز داغ است، چربی روی آن خشک نشده و با یک دستمال به راحتی پاک می‌شود.

۵- ظرف‌ها را بشویید یا آن‌ها را در ماشین ظرفشویی بگذارید و ماشین را روشن کنید. بعد از آن سینک را با یک اسکاچ بشویید تا برق آن شما را مطمئن کند که دیگر کاری باقی نمانده است.

۶- یک دور در اتاق ناهار‌خوری بزنید تا اگر چیزی روی میز مانده به آشپزخانه منتقل کنید. بعد از آن میز را دستمال بکشید.

مدیر:
Related Post