پذیرایی ‌‌از حجاج با نوشیدنی‌‎ خون‌ آلود!

پذیرایی ‌‌از حجاج با نوشیدنی‌‎ خون‌ آلود!

پذیرایی ‌‌از حجاج با نوشیدنی‌‎ خون‌ آلود!
پذیرایی ‌‌از حجاج با نوشیدنی‌‎ خون‌ آلود!
روزنامه “سبق” چاپ عربستان سعودی در خبری فاش کرد که خطوط هوایی این کشور در پرواز شماره ۱۰۳۹ خود از مسافران با نوشیدنی های خون آلود پذیرایی کرد.

شیعه آنلاین:این روزنامه در ادامه مطلب خود با انتقاد شدید از مدیریت خطوط هوایی عربستان، نوشت: یکی از مسافران به نام “عبدالله الغامدی” پس از دریافت نوشیدنی از مهماندار هواپیما، متوجه لکه خون در آن شد. بلافاصله خشمگین شده و شروع کرد به فریاد زدن.

“عبدالله الغامدی” در این باره گفت: بنده رسما از خطوط هوایی عربستان و امنیت پرواز شکایت کرده ام زیرا اگر این نوشیدنی را مصرف می کردم، ممکن بود هر بلایی سرم بیاید.

روزنامه “سبق” در ادامه با هدف پیگیری این مسأله با “عبدالله بن مشبب” مدیر خطوط هوایی سعودی تماس گرفته و وی در این مورد گفت: ما در حال بررسی این موضوع و رسیدگی به شکایت این مسافر عزیز هستیم.

در همین راستا گفتنی است این اولین حادثه و گاف خطوط هوایی عربستان طی دو هفته گذشته نیست. چند روز پیش نیز در خبری تحت عنوان «حمله سوسک ها به پرواز حجاج» اعلام کردیم که در یکی از پروازهای این خطوط هوایی ده ها سوسک موجب ترس و وحشت مسافران شد.

دو هفته پیش نیز در خبری که تحت عنوان «وقتی حجاج گوشت خر می خورند!» منتشر شد، اعلام شده بود که در یکی از پروازها به حجاج گوشت خر داده شد.

در پایان گفتنی است که بررسی اخبار منتشر شده طی یک ماه اخیر در مورد خطوط هوایی عربستان سعودی، نشان می دهد که روز به روز از کیفیت و خدمات آن کاسته می شود به گونه ای که دیگر فضایی قابل تحمل برای مسافران و حجاج نیست.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *