زیبایی و میزان هوش

زیبایی=میزان هوش

زیبایی و میزان هوش با هم تناسب دارند

زیبایی= میزان هوش

بر اساس نتایج آخرین تحقیقات پژوهشگران انگلیسی و آمریکایی نشان میدهد افرادی که از جذابیت فیزیکی بالایی برخوردار هستند، باهوشتر از سایر افراد هستند.

پژوهشگران انگلیسی در تحقیقات خود که درباره رشد کودکان از سن کودکی تا سن بزرگسالی بر روی هفده هزار و چهارصد و نوزده فرد انجام دادند، به این نتیجه رسیدند که در این کشور مردانی که جذابیت فیزیکی بالایی دارند، به طور متوسط 6/13 درصد ضریب هوشی بالاتری نسبت به سایر مردان دارند و زنان زیبا نیز از 4/11 دهم درصد ضریب هوشی بالاتری نسبت به سایر زنان برخوردارند. تحقیق دیگری که در آمریکا درباره سلامتی افراد بزرگسال بر روی سی و پنج هزار جوان آمریکایی صورت گرفت، نتایج مشابهی را نشان داد.

ساتوشی کانازاوا ، مسئول این تحقیق در انگلیس که پژوهشگر مدرسه اقتصاد لندن London School of Economics نیز است، گفت چنین افرادی که این موهبت از طرف خداوند به آنها داده شده است به طور متقابل می توانند جذابیت ایجاد کنند و نژادی با قدرت هوشی و جسمی بالاتری به دنیا بیاورند.

به گزارش پایگاه اینترنتی فرانسوی زبان مکسی سیانس، وی افزود این تحقیق که افراد زیبا، باهوش تر هستند، کاملا علمی است، اما دستورالعملی برای قضاوت درباره افراد نیست.

 

زیبایی= میزان هوش

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *