گوشت معجزه گر

گوشت معجزه گر

گوشت معجزه گر
گوشت معجزه گر

 در صورتي که مي خواهيد خداي ناکرده دچار بيماري هاي سرطان سينه، پروستات، بيماري MS، آرتروز، افسردگي و اعصاب نشويد و اسيد اوريک، اوره و چربي خون شما بالا نرود گوشت بوقلمون را جايگزين تمامي گوشت هاي مصرفي خانواده بنماييد.

 
1.  طبق آزمايشات انجام شده  فسفر موجود در بوقلمون چهار برابر ميگو مي باشد که يک غذاي دريايي است همچنين بهتر است که بدانيد 80% عامل  تشکيل کلسيم در استخوان هاي بدن فسفر مي باشد و ميزان فسفر در بوقلمون 238mg / 100 g مي باشد.
 
2. پروتئين موجود در بوقلمون 81 / 28 بيشتر از هر گوشتي است؟
 
3. آيا مي دانستيد بوقلمون فاقد اوره و اسيد اوريک نسبت به گوشت هاي ديگر است که طبق تحقيقات انجام شده اسيد اوريک يکي از عوامل سکته مغزي مي باشد؟
 
4. آيا مي دانستيد گوشت بوقلمون به علت عدم وجود چربي ميان بافتي حجم گوشت در هنگام پخت بعکس گوشت مرغ گوساله / گوسفند و … کم نمي شودو در نهايت مرغ بعد از پختن 55%، گوشت 60% و بوقلمون 85% گوشت پخته به دست مي آيد؟
 
5. آيا مي دانستيد بوقلمون داراي انواع ويتامين B از جمله B1/B3/B6/B12 به ميزان 7.7mg/100 gr است و براي جلوگيري از افسردگي و بيماري MS و از بين بردن کم خوني مؤثر است.
 
6. آيا مي دانستيد در بوقلمون مقدار زيادي امگا 3 وجود دارد که باعث باز شدن مجاري عروق بدن و پائين آورنده کلسترول مي شود و از مزمن شدن بيماري ها جلوگيري مي کند.
 
7. آيا مي دانستيد اسيدهاي آمينه اي به نام تريپتوفان 35mg/100g مي باشد که در بدن تبديل به پروتئين مي شود که عامل شادابي است. اسيدهاي آمينه در مرمت سلول هاي ماهيچه اي و اندام بدن، ناخن، پوست، مو و غدد ترشحي نقش بسيار بسزايي دارد و براي ورزشکاران بسيار مفيد مي باشد.
 
8. در بوقلمون کلسيم 98mg/100g و براي کليه افراد بخصوص خانم ها بسيار مفيد است و همچنين کلسيم باعث کاهش کلسترول و فشار خون مي شود؟
 
9. آيا مي دانستيد که چربي و کلسترول موجود در بوقلمون کمترين چربي و کلسترول نسبت به گوشت گوساله / گوسفند مرغ و ساير گوشت هاست يعني  تا  ديگر گوشت هاست.
 
10. آيا مي دانستيد پتاسيم موجود در بوقلمون 935mg/100g بيشترين پتاسيم در تمام گوشتهاست؟
 
پتاسيم ضد سرطان است و براي جلوگيري از سرطان سينه در خانم ها بسيار مؤثر بوده همچنين در ساختمان قلب و ماهيچه ها و خون نقش مهمي دارد، وجود آن عامل مهمي براي بسته نشدن سرخرگها و مشکلات وريدي است همچنين پتاسيم در کاهش کلسترول نقش مهمي دارد.
 
پا درد عمدتاً نتيجه کمبود پتاسيم و منيزم بدن، اسپاسم ماهيچه انسداد و تنگ شدن سرخرگ، مشکلات وريدي تأثير سوء ديابت روي عضلات، اعصاب پا، رگ گرفتگي و … تورم مفاصل است.
 
11. آيا مي دانستيد 45mg/100g سلنيوم در بوقلمون چه اهميتي دارد؟
 
سلنيوم همراه با کلسيم، پتاسيم و ويتامين B6-C-D و روي که همگي در گوشت بوقلمون است ضد کليه سرطان ها بخصوص سرطان پروستات و سينه مي باشد. سلنيوم تنظيم متابوليسم را به عهده دارد و براي از بين بردن سلول هاي غير نرمال مؤثر بوده و اگر گوشت بوقلمون با قارچ و گوجه فرنگي ميل شود خاصيت ضد سرطاني آن افزايش پيدا مي کند.
 
12. آيا مي دانستيد ميزان سديم 33mg/100g در گوشت بوقلمون مي باشد از بيماري هاي قلبي جلوگيري مي کند و باعث تنظيم فشار خون مي شود و همچنين سديم عامل جذب کلسيم و فسفر در بدن مي باشد؟
 
13. آيا مي دانستيد روي در بوقلمون 63mg/100g بوده و روي باعث رشد خردسالان مي شود ضد سرماخوردگي است و به ساختن DNA و هورمون مردانه در بدن کمک مي کند و همچنين روي باعث تنظيم سن بلوغ در افراد مي شود.
 
14. و بالاخره آيا مي دانستيد بوقلمون داراي ماده اي به نام COQ 10 (اکسير جواني) مي باشد که براي جلوگيري از پيري زودرس مفيد است.
 

پس بي جهت نيست طبق تحقيقات دانشگاه کاليفرنيا در روزنامه خبر مورخه 28/2/87 گوشت بوقلمون گوشت معجزه گر حتي بهتر از ماهي معرفي شده است.

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *