دزدی كردم تا آبروی پدرم را ببرم

دزدی کردم تا آبروی پدرم را ببرم

دزدی کردم تا آبروی پدرم را ببرم
دزدی کردم تا آبروی پدرم را ببرم

جام جم آنلاین: پسری که به قصد گرفتن انتقام از پدر پولدارش اقدام به شرارت، سرقت و زورگیری در کرج می‌کرد، در جریان آخرین سرقت از سوی ماموران پایگاه چهارم آگاهی تهران دستگیر شد.

به گزارش «جام‌جم»، چندی پیش ماموران کلانتری مهرویلای کرج پسر ۱۸ ساله‌ای به نام محمد را به اتهام سرقت و فروش یک دستگاه موتورسیکلت مسروقه دستگیر کردند. با توجه به این‌که سرقت در تهران رخ داده بود، پرونده با عدم صلاحیت رسیدگی به دادسرای ناحیه ۴ تهران ارسال شد و هفته گذشته در اختیار ماموران پایگاه چهارم پلیس آگاهی قرار گرفت.

متهم به سرقت در تحقیقات به پلیس گفت: از چندی پیش در شرق تهران موتورسیکلت‌ها را می‌دزدیدم و با انتقال به شهرستان کرج، آنها را در اختیار دوستم پیام قرار می‌دادم. او نیز این موتورسیکلت‌ها را اوراق می‌کرد و قطعات آنها را می‌فروخت.متهم با اعتراف به ده‌ها سرقت مشابه گفت: تاکنون ۱۰ دستگاه موتورسیکلت را فروخته و با پول به دست آمده از سرقت‌ها کراک خریداری کرده‌ام.با اعتراف متهم، جستجو برای دستگیری پیام ـ دیگر متهم فراری ـ آغاز شد تا این‌که چند روز پیش، پاتوق او در جنوب شهر کرج شناسایی و ماموران او را درون یک خانه اجاره‌ای دستگیر کردند.

متهم سابقه‌دار بود.

در بررسی از سوابق کیفری متهم ـ پیام ـ معلوم شد او چند بار به اتهام شرارت، سرقت و زورگیری دستگیر و روانه زندان شده و از چندی پیش نیز در پی شرارت و زورگیری‌های جدید تحت تعقیب پلیس شهرستان کرج بوده است.به این ترتیب، متهم مورد بازجویی‌های دوباره قرار گرفت و به همدستی با محمد ـ دیگر متهم پرونده ـ درباره فروش موتورسیکلت‌های دزدی اعتراف کرد.

پیام ـ متهم ـ در اظهاراتش به پلیس گفت: پدرم یکی از میلیاردرهای بزرگ است و پس از جدایی از مادرم، دوباره ازدواج کرد. مادرم به سختی هزینه زندگی‌مان را تامین می‌کرد و پدرم توجهی به وضعیت زندگی من نداشت. برای این‌که آبروی پدر پولدارم را ببرم، سرقت، زورگیری و شرارت را شروع کردم تا از او انتقام بگیرم. متهم اضافه کرد:‌ در پی آشنایی با محمد ـ همدستم ـ موتورسیکلت‌های دزدی را از او می‌خریدم و پس از اوراق کردن، قطعات آنها را می‌فروختم. بنا بر این گزارش، محمد ـ نخستین متهم ـ با قرار قانونی روانه زندان شد و پیام ـ متهم دیگر ـ برای ادامه رسیدگی به دیگر پرونده‌هایش در دادسرای کرج در اختیار ماموران آگاهی استان تهران و البرز قرار گرفت.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *